سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

علی (ع) از دیدگاه جرج جرداق نویسنده مشهور مسیحی

جرج جرداق نویسنده مشهور مسیحی که لبنانی است در رابطه با حضرت علی (ع) می گوید : چه می شد بر تو ای دنیا که اگر تمام نیروهای خود را جمع می کردی و در هر دوره و زمانی از تاریخ ، یک علی می آوردی ، با عقلش و قلبش و زبانش و ذوالفقارش .


تحریم ها و دولت تدبیر و امید

فکر نکنید دیگه تموم شد دوره تحریم ها نه اصلا اینها وقتی متوجه شدن که نمی تونند این روش رو ادامه بدهند به روش جدید رو آوردن وگرنه اونا خودشون هم از تحریم ضرر می کنند حتی خیلی بیشتر از ما.

امریکا که خودش 35 ساله که توسط ما تحریم شده یعنی مبادله رسمی چندانی با هم نداریم مونده متحدانش مثل انگلیس و فرانسه و هلند و یونان و ایتالیا و اسپانیاو فرانسه و آلمان و... که اینها هم با روش جدید هم ایران را تحریم کردن و هم خودشون را تا اینجای قضیه برد با اونهاست ،‌اما

موقعی که کشورهای چین و روسیه و هندوستان در موقعیت برتر قرار می گیرن اون موقع است که اونا ضرر می کنند مثل ما و حتی بیشتر از ما الان 70 تا 80 درصد تجارت ما با این سه کشور صورت می گیرد و این کشورها هم دشمن امریکا و متحدانش هستند و هم رقیب های سر سخت اقتصادی آنها - یعنی امریکا و متحدانش ایران و نفت و سرمایه و بازار آن رو دو دستی تقدیم این کشورها کردن برای همین است که هی میگن مذاکره و هی از اون طرف میگن تحریم به اصطلاح خودشون می خوان ما رو بترسونند .


بود حال و احوال آن مرد زار**** که دخلش ریال است و خرجش دلار

جناب سعدی (علیه الرحمه ) حدود هشتصد- نهصد سال پیش فرموده بودند : بر احوال آن مرد باید گریست **** که دخلش بود نوزده ، خرج بیست - لابد اگه بنده خدا سعدی حالا زنده بود می گفت : بود حال و احوال آن مرد زار**** که دخلش ریال است و خرجش دلار

جناب آقای رئیس جمهور اگه مردم بهت رای دادن برای این بوده که یه تغییری دوست داشتن انجام بگیره نه تو شخصیت و نه تو صحبت کردن چون صحبت کردن بسیار آسان و عمل کردن سخت است . فشار اقتصادی داره کمر مردم رو می شکنه - مردم اونایی هستن که تریبون ندارن - اونایی هستن که تو کنج خونه ها نشسته اند- اونایی هستن که مصاحبه نمی کنن و... تو را به خدا به فکر مردم باش . یک دلار حداقل 30 هزار برابر ریال شده است و قیمت ها با دلار حساب می شود و با توجه به اون بالا و پایین می شه . شما که فرمودین 100 روزه کار اقتصاد و وضع معیشت مردم را درست می کنید حالا دقیقا 75 روز گذشته است امیدواریم که یه قدم بردارید برای رفاه مردم !!!!!


یا مولای ! نورک لایطفی و فضلک لا یخفی

شیعه می گوید : رسول خدا (ص) برای خود خلیفه تعیین کرده و او حضرت علی (ع) است و خلیفه و امام خود را در غدیر خم و در مقابل 90 الی 120 هزار نفر از مسلمانان سراسر حجاز به مردم معرفی کرده است .  

((یا مولای ! نورک لایطفی و فضلک لا یخفی ))

(( ای مولا و آقای من ، نور تو هرگز خاموش نمی شود و فضل تو پنهان نمی گردد.)) 


آیات مربوط به غدیر

آیه 67 سوره مائده ((یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته و الله یعصمک من الناس ان الله لا یهدی القوم الکافرین ))

ای پیامبر ، انچه از طرف پروردگارت بر تو نازل شد ، به مردم ابلاغ کن و اگر این کار را انجام ندهی ، رسالت الهی را انجام نداده ای ، خدا تو را از شر مردم حفظ می نماید . خداوند کافران را هدایت نمی کند .

این آیه اختصاص دارد به ابلاغ ولایت امیرالمومنین علی (ع) لحظاتی قبل از دستور پیامبر مبنی بر توقف در غدیر خم

آیه 3 سوره مائده (( الیوم اکملت لکم دینکم و اتمت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا ))

امروز برای شما ،‌دین تان را کامل نمودم و  نعمتم را بر شما تمام کردم و راضی شدم تا اسلام بهترین دین باشد .

با و لایت حضرت علی (ع) دین آسمانی اسلام ، کامل شد و از آن به عنوان بهترین نعمت یاد شده است .