سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

بود حال و احوال آن مرد زار**** که دخلش ریال است و خرجش دلار

جناب سعدی (علیه الرحمه ) حدود هشتصد- نهصد سال پیش فرموده بودند : بر احوال آن مرد باید گریست **** که دخلش بود نوزده ، خرج بیست - لابد اگه بنده خدا سعدی حالا زنده بود می گفت : بود حال و احوال آن مرد زار**** که دخلش ریال است و خرجش دلار

جناب آقای رئیس جمهور اگه مردم بهت رای دادن برای این بوده که یه تغییری دوست داشتن انجام بگیره نه تو شخصیت و نه تو صحبت کردن چون صحبت کردن بسیار آسان و عمل کردن سخت است . فشار اقتصادی داره کمر مردم رو می شکنه - مردم اونایی هستن که تریبون ندارن - اونایی هستن که تو کنج خونه ها نشسته اند- اونایی هستن که مصاحبه نمی کنن و... تو را به خدا به فکر مردم باش . یک دلار حداقل 30 هزار برابر ریال شده است و قیمت ها با دلار حساب می شود و با توجه به اون بالا و پایین می شه . شما که فرمودین 100 روزه کار اقتصاد و وضع معیشت مردم را درست می کنید حالا دقیقا 75 روز گذشته است امیدواریم که یه قدم بردارید برای رفاه مردم !!!!!