سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

آیا راهبرد هسته ای احمدی نژاد اشتباه بود؟یا دست آوردهای کنونی حا

حقیقت این است که شاید رئیس جمهور قدیم و جدید در شکل و قیافه ظاهری و یا در انتخاب دوستان و وزیران و یا در صحبت کردن و بیان کلمات با هم تفاوت هایی داشته باشند اما در اصول کلی نظام که همانا صیانت و دفاع از حقوق حقه ملت و اصول کلی نظام یکی هستند و بسیاری از اقدامات احمدی نژاد مورد تایید روحانی بوده و همین طور بالعکس.

پس می توان نتیجه گرفت که سیاست هسته احمدی نژاد و روحانی در یک راستا می باشد در زمان احمدی نژاد سیاستی که توسط غرب در پیش رفته شده بود ، سیاست تقابل بود یعنی تقابل در مقابل تقابل و تهدید در مقابل تهدید و در حال حاضر احترام در مقابل احترام و تعامل در مقابل تعامل است .

پس می توان نتیجه گرفت که احترام و تعامل کنونی نتیجه پافشاری و ایستادگی دولت قبلی در مقابل زیاده خواهی های غربی ها بوده و زمینه ای را به وجود آورده و شرایطی را مهیا کرده است که قدرت چانه زنی تیم هسته ای کشورمان بالا رفته و بتوانند به موفقیت های کنونی دست پیدا کنند.