سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

وحدت

همون طوری که بهتون گفتم من یه کوهنوردم و کوهنوردی هم قواعد خاص خودشو داره 1- همکاری 2- همدلی3- اتحاد 4- هدف مشترک و خیلی چیزهای دیگه اما مهم ترین اونا همون اتحاد و وحدته که لازمه رسیدن به بقیه ایده آل ها دیگه می باشه و چیزی هم که باعث رسیدن به اتحاد و وحدت می باشه رهبری است و اطاعت از اون

اعضای گروه کوهنوردی ما سن های متفاوتی دارن و شغل های مختلفی سن های 20-28-45-37-26-29-35 و... و شغل های گوناگون دانشجو- معلم -کارگر -کارمند- مهندس یعنی نقطه نظرات بسیار متفاوت و  سلیقه های گوناگون و طرز فکر های مختلف .

اما چه چیزی باعث می شه و شده و خواهد شد که ما حدود 10 سال باهم باشیم و همیشه بهمون خوش بگذره و خاطرات زیبای اون هیچ وقت از ذهن مون پاک نشه

بله درست متوجه شدید وجود یه رهبر که همه از کوچیک تا بزرگ ازش اطاعت می کنن و هر چی بگه گوش می گیرن . نه نه نه اشتباه نکن اون رهبر کسی نیست که بزرگ ترین سن رو داره یا اینکه بهترین شغلو داره نه .

رهبر کسی است که ما را به سوی هدفی که داریم راهنمایی می کنه . وجود یک رهبر توانا در جامعه ما را به سوی هدف والایمان راهنمایی می کند و باعث سعادت و خوش بختی دنیا و آخرت ما خواهد شد.