سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

وای 6 میلیون دختر پیر یا به علمی تر (پیردختر ) و 5 میلیون هم دخت

 وای 6 میلیون دختر پیر یا به بیان علمی تر (پیردختر ) و 5 میلیون هم دختر آماده ازدواج و حتماً یک میلیون مطلقه و یا آماده طلاق جمعا می شه 12 میلیون نفر !!! و قطعا همین اندازه هم پسر آماده ازدواج داریم . تو را به خدا به جای شعار دادن جوان ها را در یابید این یک معضل اجتماعی است باید توجه جدی شود - می گویند جمعیت کشور کم شده و این موضوع خطرناک است - جمعیت کم نشده کسی توانایی ازدواج نداره بچه درست نمی شه رشد جمعیت پایین است فقط همین.

البته این فقط تقصیر دولت نیست ها تقصیر پدر و مادر هست ، تقصیر پسرها هم هست - تقصیر دخترها هم هست - نمی خواهیم کسی را متهم کنیم و یا اینکه بگوییم سهم این از اون بیشتر تو این قضیه

دولت باید چکار کنه ؟ 1- ایجاد شغل و کار و حرفه 2- امنیت شغلی 3- مهار تورم 4- ازبین بردن بورکراسی و کاغذ بازی برای گرفتن وام ها ی ازدواج 5- بیشتر کردن وام ازدواج 6- تبلیغات در صدا و سیما و در مراسمات و سخنرانی ها

پدرو مادر و دختر و پسر باید چکار کنند ؟ پدر و مادر و دختر باید سطح توقعات خود را پایین آورده و سطح جامعه را در نظربگیرند و مراسمات را ساده تر برگزار کرده و از چشم و هم چشمی پرهیز کرده و این موضوع را رواج دهند .