سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

خلیج فارس

می گم ضرب المثل بعضی ها می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن شنیدن من یه چیز عجیب تر شنیده ام بعضی می خوان به خاطر وطن شون سر بقیه منت بذارن و برا خودشون اسم در کنن و معروف بشن -آخه این چه کاریه - (( ما نمی خواهیم بازیکن ایرانی تو لیگ جعلی باز ی کنه و.... از این حرفا)) - چرا بازیکن ایرانی باید بره تو این دهات کوره ها بازی کنه اصلا چرا باید بذاری بره که بعدا بخواهی این طور جلز ولز کنی - (( خلیج فارس باید همیشه فارس بمونه )) یه مشت قمپز در کردن

 بابا جون تو اگه به فکر خلیج فارس هستی و به خاطر خلیج فارس این کارو می کنی خوب به خاطر وطنت این کارو کردی این دیگه به به و چه چه نداره !!!!!- سر کی منت می گذاری؟؟؟؟

 اگه واقعا می خواهی  به خلیج فارس خدمت کنی  یه موزه بزن تو یکی از این جزایر و توش آداب و رسوم و نوع لباس و پوشش بندر نشینان و ساکنان جزایر رو به بقیه نشون بده - برو یه بازی دوستانه بگذار تو ابوموسی و...

جهت اطلاع - کشور عزیزمان ایران در خلیج فارس 35 جزیره دارد که نیمی از این جزایر مسکونی هستند و با یک برنامه ریزی صحیح می توان 20 جزیره که هر کدون بیست برابر دبی امکانات و ظرفیت داشته باشند ایجاد کرد .


فصل پاییز فصل زن زشت

پدران و مادران ما 20 سال پیش و شایدم 30 سال پیش با نزدیکی و شروع فصل پاییز از این فصل به نام فصل زن زشتو یاد می کردن راستی دلیل این نامگذاری چه بوده است ؟ آیا به قصد شوخی و مزاح بوده و یا دلیل دیگری هم داشته است . قطعا دلیل دیگری هم داشته است .

مهم ترین دلیل این نامگذاری زشت شدن قیافه زنان در این فصل بوده است- البته این زشت شدن فقط مختص به زنان نبوده و نیست و شامل همه آدمها می شد اما چون زنان مظهر زیبایی و نمود زیبایی بودند این موضوع بیشتر به چشم می آمد .

تغییر فصل و تغییر آب  وهوا و کاهش یک مرتبه دمای هوا ، زندگی عشایری و زندگی در هوای آزاد باعث می شود هر نوع تغییری در آب و هوا به راحتی و به سرعت در چهره انسان و به خصوص خانم ها پیدا شود و به علاوه سرد شدن هوا و تغییر ناگهانی هوا باعث پوست پوست شدن دست ها و صورت و نوعی چین و چروک صورت و سرماخوردذگی و خستگی صورت ناشی از می شود .


اقساد - راسا -شارجر موبایل

اخه این چه طور نوشتنی است حالا اگه آدم این کلمات رو رو کاغذ بنویسه و یا اینکه تو نوشته اش بیاره قابل تصحیحه ولی اگه اینها رو رو بنر یا تابلو نوشته باشه دیگه واویلا (اقساد - اقساط ) (راسا - رؤسا ) و ( شارجر - شارژر ) تو رو به خدا یه کم فارسی را پاس بدارین .


دروغ گویی معضل جامعه است نه گرانی

من به گروگان گرفته بودن - نه اصلا این طور نیست !!! آقا من خواب نبودم رو نیمکت دربی داشتم ذکر می گفتم !!! و هزاران دروغ دیگه

طرفو گروگان گرفته بودن حدود 6 ساعت بعد از این مدت که گروگان گیر آزادش می کنه تازه میاد میون خبرنگاران و با تعجب می گه منو گروگان گرفته بودن اصلا این طور نیست و اصلا فرد گروگان گیر با من کاری نداشت مشکلش با کسی دیگه بود منم این 6 ساعت اونجا بودم ببینم اونا چی می گن و گروگان گیر هم مسلح نبود فقط همین جوری نمیگذاشت گروگان بیاد بیرون

من رو نیمکت بیدار بودم فقط یه لحظه چشم هایم رو گذاشته بودم رو هم داشتم ذکر می گفتم

این صحبت های بالا ، صحبت های مسئولان هست و صحبت های مدیران  فوتبالی که دارن دروغ می گویند.

دروغ گویی در اسلام یکی از رذایل اخلاقی است و از گناهان کبیره و به خاطر زشتی که دارد تقریبا در تمامی جوامع بشری مطرود است اما متاسفانه چند وقتی است که این رذیلت اخلاقی کم کم دارد در جامعه باب می شود و خطرناک تر از همه این که این قضیه بین سیاسیون هم رواج پیدا کرده و در رادیو و تلویزیون هم دارند این قضیه را بیان می کنند . پدیده شوم دروغ گویی دارد به معظلی برای جامعه تبدیل می شود و کم کم دارد به وزرا هم سرایت می کند .

امیدواریم که این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد و همه بدانند که هیچ چیزی بهتر از صداقت و راست گویی وجود نداشته و نخواهد داشت .


مواد شیمیایی در سوریه

آیا هدف امریکا از بین بردن مواد شیمیایی در سوریه است ؟ اگر این طور است چرا ایران از آن حمایت نمی کند ؟ آیا امریکا همیشه همین طور به فکر نجات بشریت است و دم از انسانیت می زند؟ و هزاران آیا های دیگر ؟

آمریکا به هیچ وجه انبارهای مواد شیمیایی در سوریه را هدف قرار نداده ونخواهد داد ، چون این امر باعث انتشار این مواد شده و انسان های بیشماری را از بین خواهد برد و به همین دلیل است که ایران با توجه به ادعای امریکا از این موضوع حمایت نمی کند.

مهم ترین اهدافی که امریکا در این جنگ پیش بینی می کند و به دنبال آن است به شرح ذیل می باشد:

1- فلج کردن سوریه از طریق هدف قرار دادن سامانه موشکی دفاعی این کشور و تامین امنیت اسرائیل

2- بعد از فلج کردن و از بین بردن سامانه دفاعی سوریه ایجاد یک منطقه ممنوع پرواز برای حمایت از شورشیان

3- پایین آوردن اعتماد به نفس در نیروهای وفادار به اسد و ایجاد زمینه برای تجزیه این کشور

4- به پیش بردن طرح خاورمیانه جدید از طریق ایجاد جنگ و درگیری در منطقه و تغییر دادن حکومت ها و از بین ارتش های منظم در منطقه و مشغول کردن آنها به مسائل جزیی تا از مساله اصلی و دشمن شماره یک که همان اسرائیل است غافل شوندمانند جنگ ایران و عراق -ایجاد زمینه برای حمله عراق به کویت - حمله به عراق و از بردن ارتش آن - درگیر کردن ارتش مصر و جنگ داخلی آن- ایجاد جنگ و درگیری داخلی در سوریه و قطعاً هدف بعدی عربستان است .

5- به پیش بردن اهداف خود و فشار بر کشورهای مستقل مانند ایران از طریق تحریم و تهدید به حمله

و...

البته انچه خداوند وعده داده است اتفاق می افتد و ما باید با دقت این مسائل را در نظر داشته باشیم و تصمیم صحیح و منطقی را بگیریم . ان شاء اله پیروزی نزدیک است .