سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

خدایی به عنوان یک ایرانی اسم چند تا از جزیره های خلیج فارس رو می

خلیج فارس در طرف شمال آن و در مرز دریایی ایران 35 جزیره بزرگ و کوچک داره که بعضی از آنها مسکونی هستند و بعضی از اونها هم غیر مسکونی من اسم 25 جزیره می دونم که دوست دارم شما و همه ایرانی ها هم اسم اونها رو بدونید 1- کیش 2- خارک3 -خارکو4 -بونه5 -دارا6 -قبرناخدا7 -قشم 8-ابوموسی 9-تنب بزرگ 10-تنب کوچک 11-ام الکرم 12-نخیلو 13-ام سیله 14-جبرین 15-عباسک 16-هرمز 17-لارک 18-هنگام 19-سری 20-فرور 21-بنی فرور 22-هندرابی 23-شتور 24-لاوان 25-مینو


سال 59 که جنگ تو جنوب شروع شده هنوزم ادامه داره وتمام نشده -جنگ

سال 59 که جنگ تو جنوب شروع شده هنوزم ادامه داره وتمام نشده -جنگ با گرما- جنگ با فقر - جنگ با دود و آلودگی های نفتی و گازی - جنگ با گرد و خاک و...چرا باید 7 شهرستان از خوزستان جزو 20 شهرستانی در کشور باشند که بالاترین آمار بیکاری را دارند؟ چرا باید مهاجرت یا بهتر بگویم فرار از خوزستان تو کشور مقام اول را داشته باشد ؟ چرا باید سهم خوزستان از نفت و گاز فقط وفقط دود و آلودگی باشد ؟ چرا باید خوزستان هفته ای فقط یک روز هوای سالم و پاکیزه داشته باشد ؟

جنگ هنوز ادامه دارد!! حالا ببینیم تا کی مردم صبور جنوب طاقت تحمل این مشکلات را داشته باشند و یا اینکه مثل دیگران مهاجرت کنند و یا بهتر بگویم فرار کنند .


وای 6 میلیون دختر پیر یا به علمی تر (پیردختر ) و 5 میلیون هم دخت

 وای 6 میلیون دختر پیر یا به بیان علمی تر (پیردختر ) و 5 میلیون هم دختر آماده ازدواج و حتماً یک میلیون مطلقه و یا آماده طلاق جمعا می شه 12 میلیون نفر !!! و قطعا همین اندازه هم پسر آماده ازدواج داریم . تو را به خدا به جای شعار دادن جوان ها را در یابید این یک معضل اجتماعی است باید توجه جدی شود - می گویند جمعیت کشور کم شده و این موضوع خطرناک است - جمعیت کم نشده کسی توانایی ازدواج نداره بچه درست نمی شه رشد جمعیت پایین است فقط همین.

البته این فقط تقصیر دولت نیست ها تقصیر پدر و مادر هست ، تقصیر پسرها هم هست - تقصیر دخترها هم هست - نمی خواهیم کسی را متهم کنیم و یا اینکه بگوییم سهم این از اون بیشتر تو این قضیه

دولت باید چکار کنه ؟ 1- ایجاد شغل و کار و حرفه 2- امنیت شغلی 3- مهار تورم 4- ازبین بردن بورکراسی و کاغذ بازی برای گرفتن وام ها ی ازدواج 5- بیشتر کردن وام ازدواج 6- تبلیغات در صدا و سیما و در مراسمات و سخنرانی ها

پدرو مادر و دختر و پسر باید چکار کنند ؟ پدر و مادر و دختر باید سطح توقعات خود را پایین آورده و سطح جامعه را در نظربگیرند و مراسمات را ساده تر برگزار کرده و از چشم و هم چشمی پرهیز کرده و این موضوع را رواج دهند .

 


باخت های قلعه نوعی و دایی

قبلاً هر کی باخت می آورد به زمین گیر می داد اما جدیداً که کلاس ها بالا رفته هر وقتی باخت میارن به توپ و تور و لباس و نمی دونم تیپ بازیکن و کفش و... گیر می ده

کلاس جدید هم اینه که هر باخت کلاً می اندازه گردن دوار و به قول معروف عالم و آدم مقصر هستند الا مربی .

رحمتی هم هر وقت حالش گرفته می شه یه چیز هایی می گه تو تبریز که از 40 متری گل خورد گفت باد توپ رو برد تو گل پس تو چکاره ای یا بازی با ذوب آهن که گل لایی خورد می گه بچه ها برای هیچ بازی می کنند برای دل مردم بازی می کنند بابا تو یه میلیارد یه میلیارد می گیری دل مردم چه کاره هست ؟ رحمتی جان صحبت هات تکراری شده تو را به جان خودت یه چیز دیگه بگو تکراری نباشه - ((بازیکن بازی بلد نیست می گه زمین کجه ))

علی دایی تو یه بازی گفت اگه بچه ها گل نمی زدن اونا رو به رختکن راه نمی دادم بابا یه بار هم بگین سیستم ما غلطه و یا ما اشتباه کردیم همه اشتباه می کنند الا دایی و قلعه نوعی واقعاً شجاعت چیز خوبی هست بیا و شجاعت داشته باش و بگو من اشتباه کردم . 


سرنگونی موشک های آمریکا توسط روسیه

از همان اول مشخص بود که روسیه قصد داره این بار زیر بار حرف زور امریکایی ها نرود - در هیاهوی حمله به سوریه اعلام شد که دو موشک به سوی سوریه شلیک شده است اما هم امریکا و هم اسرائیل این موضوع را انکار کردند . انکار آمریکا از جنبه حیثیتی بود و انکار اسرائیل از جنبه بی اطلاعی بود - موضوع از این قرار بوده که امریکا از یک پایگاه واقع در اسپانیا دو موشک بالستیک شلیک می کند به طرف سوریه که این موشک ها سریعاً توسط روسیه رهگیری و یکی از آنها در هوا منفجر می شود و موشک دیگر هم به طرف دریا منحرف می شود که نهایتا در دریا سقوط می کند . و امریکا برای اینکه از نظر حیثیتی ضربه نخورد شلیک این موشک ها را انکار می کند واز آن طرف اسرائیل هم که اصلا خبری از این موضوع ندارد آن را انکار می کند که بعداز تماس امریکایی ها ، اسرائیل مجبور می شود برای حفظ آبرو امریکایی ها اعلام کند که این دو موشک توسط جنگنده های آنها صورت گرفته در صورتی که موشک های شلیک شده باستیک بوده اند و اساسا قابل شلیک از هواپیماهای جنگنده نیستند .