سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

حسین اوباما دیروز بهتر از حسن روحانی بود!!!!!!!

اگر به اخبار به دقت نگاه کنید می بینید که اوباما در هر نوع خبر - حادثه - اتفاق و... به طور کلی هر اتفاقی که رخ می دهد با مردم کشورش بسیار رو راست است و به جای اینکه مردم کشورش را به دیگران و به خبرگزاری ها ارجاع دهد در تلویزیون ظاهر می شود و رک و راست و بی پرده با مردم کشورش صحبت می کند و هم اعتماد آنها را جلب می کند که شما حرف راست را از خود من بشنوید و من در مقابل شما پاسخگو هستم و هم مردم کشورش را آدم حساب کرده و خود را ملزم و موظف به پاسخگویی به آنها می داند چه خوب است که رئیس جمهور محبوب ما هم که شعارش شده منشور حقوق شهروندی و می گوید 18 میییییییییییییییییلیون نفر به من رای داده اند کمی با مردمش سخن بگوید البته نه صحبت هایی مثل عملکرد 100 روزه که یه مشت آمار ارائه کرد و یه مشت هم تهمت و افترا به دیگران زد- جناب رئیس جمهور یکی از مشاورین شما گفته اند راننده تاکسی حق اظهار نظر در رابطه با سیاست را ندارد ، چون سیاست نمی داند به نظر من درست گفته - مردم کوچه و بازار کاری به آمار و کی چکار کرده و کی چی برده ندارند مردم اینو می بینند که پنیر حدود 100 تومان ارزان شده - برق بالا رفته - آب بالا رفته-گاز بالا رفته - ماشین گرون تر شده - مرغ گرون شده- همه چی بالا رفته بی کاری بیشتر شده و حقوق هیچ تغییری نکرده- مردم اینو می بینند ! 


امروز گل های نرگس خیلی خوش بو تر شده بودند

امروز که رفتم سر کار تو گلدون روی میزم چند تا گل نرگس تازه بود - البته نرگس منطقه ما بهترین بو رو تو دنیا دارند (نرگس شش پر و هشت پر بهبهان ) نا خداگاه اونا رو بو کردم عجب بویی داشتند - به خودم گفتم ای دل غافل تو شیعه علی (ع) هستی چطور نهم ربیع الاول رو فراموش کرده ای - نهم ربیع الاول آغاز 1175 سال امامت امام زمان ، حضرت ولی عصر (عج) بر تمامی مسلمانان جهان و به خصوص تمامی شیعیان مبارک باد


رابطه یارانه با قلیان باید خیلی جالب باشه

تو روستا -چون من خودم بچه روستا هستم - خیلی ها بدن شون لرز گرفته نکنه یارانه شون قطع بشه حتی یه پیرمردی قسم می خورد که به روحانی رای نداده پس یارانه اش نباید قطع بشه حالا شنیدیم تو کیش فوتبالیست های تیم ملی امیدمون رفتن و کره رو سه تایی کردن نگو اینا دوپینگ کرده اند اونم دوپینگ نیکوتینی یا همون دو پینگ قلیانی - جای تاسفش اینجاست که هزینه قلیان شون هم میلیونی بوده واقعا باید به حال این فوتبال و این بیت المال بینوا گریست - آب و برق و تلفن مدارس می خوان قطع کنند به خاطر نداشتن پول بعد بعضی ها هزینه قلیان شون از کیسه بیت المال می شه چند میلیون تومان - واقعاً جای تاسف داره


حماسهسازان هویزه؛پیدا بود که بچهها با گلوله مستقیم تانک از پای د

 

 

به جز حسین، دو نفر دیگر که آرپی‌جی داشتند، دو تانک دیگر را نشانه گرفتند و هر دو را آتش زدند. چهار تانک دیگر به ده متری حسین رسیده بود‌ند. ‌حسین از جا بلند شد و آخرین گلوله را‌‌ رها کرد. سه تانک باقی مانده در یک زمان به طرف حسین شلیک کردند و خاکریزش را به هوا بردند. خودمان را به سرعت بالای سرش رساندیم؛ از خون‌های روی زمین پیدا بود که مسافت زیادی خودش را ‌روی خاک کشانده است.

 

شهید سید‌حسین علم‌الهدی، فرزند آیت‌الله حاج سید مرتضی علم‌الهدی (ره) به سال 1337 شمسی پا به عرصه گیتی نهاد؛ فرزندی پاک از شجره مبارکه رسالت بود که در مهد علم و تقوا پرورش می‌یافت. حسین این نور پرتو گرفته تا آفاق در کانون علم و عملی در رشد بود که تشنگان فقه و فقاهت و مردم تشنه هدایت گرداگرد حریمش به اعتکاف بودند.
شهید سید‌حسین پنج سال پیش از قیام 15 خرداد 42 متولد شد تا بعد‌ها در مکتب قرآن، کلام وحی آموزد و نیز بعد‌ها در حین گذراندن دبستان، تلاوت کننده آیات الهی باشد و در سطح استان نغمه سرای و بلبل مترنم کننده لحن قرآن شود. صدای دلنشین او بود که صفحات زمان و قرون را به یکباره کنار می‌زد و این برگ ورق خورده را به برگ ایام هجرت پیوند می‌داد.

صمیمیت او بود که علاوه بر شور و جذبه‌اش، نقطه‌ای ‌به وجود آورده بود که مغناطیس باشد برای رشد دیگران در تجمع‌های مسجد و مدرسه؛ در مساجد با تشکیل کتابخانه و ‌سخنرانی و در مدارس با تشکیل انجمن‌های اسلامی و جلسات ارشاد و هدایت. هرچند هیچ قال و زبانی قادر بر ترسیم آن همه شور و عشق نیست، ‌بر حسب وظیفه، هاله‌ای از آن روح پاکباخته را در معرض تاریخ قرار می‌دهیم؛ باشد تا ره‌توشه‌ای برای فرزندان انقلاب گردد.

وی به تاریخ 16 /10/ 1359 به شهادت رسیدند.

سایت تابناک کد خبر:  369392تاریخ انتشار: 16 دی 1392 - 16:27 -   06 January 2014