سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داریوش آریا

تا حالا که دوست داشتم هر مطلبی مینویسم از خودم باشه چون انشایم خوبه ولی وقت ندارم و سرم هم شلوغه برا همین مطالب خودم زیاد خوب نیست چون مطلبی که می نویسی باید فوق العاده باشه تا دیگران رغبت کنن اونو بخونن .

سبد کالا با طعم مرغ ترکیه ای و برنج هندی

بعد از کلی تبلیغات و مصاحبه و... وقتی موقع تقسیم سبد کالا {که به خیلی ها هم نمی رسه } رسید، و تو اون تبلیغات می گفتن که ما نمی خوام پول بدهیم می خواهیم تولید رونق بگیره و از این حرفا حالا یواش یواش داره لو میره که برنج توزیعی حالا تو بقیه جاها رو نمی دونم اما تو خوزستان برنج هندی است و مرغ ترکیه ای - وای که چه کمکی به تولید شد!!!


کشف خانواده ای که جزو جمعیت ایران نبود !

 

خانواده ای 11 نفری که درمنطقه کوهستانی سخت گذر بخش ارم شهرستان دشتستان بدون شناسنامه و امکانات طبیعی زندگی می کرده اند، به تازگی محل سکونت آنها شناسایی و مسوولان این شهرستان برای تشخیص هویت آنها در تلاش هستند.
گروهی از مسوولان ثبت احوال دشتستان، تیم پزشکی قانونی، بخشداری ارم، نیروی انتظامی و شورای اسلامی بخش و رابطین آشنا با این خانواده و منطقه در سفری دو روزه به محل زندگی این خانواده وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دادند.
رییس اداره ثبت احوال دشتستان دراین بره گفت: براساس گزارشی رابطان محلی خانواده ای
11 نفری درمنطقه سخت گذر کوه های راوال در بخش ارم این شهرستان به صورت کوخه نشینی زندگی می کنند.
مرتضی ایزدی افزود: پس از دریافت این گزارش به همراه اکیپی برای شناسایی و تشخیص هویت این خانواده ایرانی عازم منطقه شدیم.
وی اضافه کرد: در این سفر مشخص شد سرپرست این خانواده که بهمنیار دامیده نام با حدود
75 سال سن و خواهر وی نیز حدود 78 سال با همسر و هشت فرزند خود که همه آنها فاقد شناسنامه هستند، زندگی می کنند.این موضوع در کمیته اجرایی ثبت احوال دشتستان مطرح و مستندات سجلی بستگان نامبردگان مورد بررسی قرار گرفت.
ایزدی ادامه داد: گزارش های مربوط به این خانواده به فرماندار دشتستان و اعضای شورای تامین این شهرستان ارسال و مجوزهای لازم برای تشکیل پرونده این افراد صادر شد. در پی این مجوز اکیپی سیار متشکل از برخی از دستگاه های مرتبط و شورای تنگ درکش و چهار نفر از رابطین به محل مورد نظر اعزام و فرآیند تشکیل پرونده موضوع ماده 45 قانون ثبت احوال در این منطقه انجام گرفت.
وی اضافه کرد: در پیگیری های بعدی مسیر پرونده منجر به آزمایش های
DNA   و تعیین هویت و تشخیص تابعیت ایرانی بودن این خانواده منجر شد.

برگرفته از سایت خبری : خبر نو کد خبر: 45924تاریخ انتشار: 01 بهمن 1392 - 15:16

 

 

تشخیص هویت خانواده ای 11 نفری که درمنطقه کوهستانی سخت گذر بخش ارم شهرستان دشتستان زندگی می کردند